E.mokymųbiblioteka

Didžiausias iššūkis diegiant e.mokymų platformą bei organizuojant ugdymą skaitmeniniu formatu – kokybiškas e.mokymų turinys ir jo paruošimo greitis. OVC Consulting siūlo sprendimą – kokybiškų mokymų rinkinį – galite juos iškart taikyti savo organizacijoje.

Šioje e.mokymų programoje jūsų laukia 7 idėjos asmeniniams produktyvumo eksperimentams, kurias pritaikę galite tikėtis didesnio asmeninio produktyvumo, daugiau ramybės ir mažiau streso savo kasdienybėje. Visa programa yra sukonstruota taip, kad galėtumėte nesudėtingai imtis savo eksperimentų bei būti jiems tinkamai pasiruošę. Tai nebus trumpa ir lengva savo veikimo būdų keitimo kelionė, bet tikrai verta visų pastangų.
Pagrindinės programos dalys:
Asmeninio eksperimentavimo principai
#1 eksperimentas: fizinis aktyvumas ir poilsis
#2 eksperimentas: sutelkto dėmesio darbo režimas (Pomodoro metodas)
#3 eksperimentas: dienos produktyvumo inercija (“Suvalgyti varlę“)
#4 eksperimentas: minimalių pastangų veiksmo metodas
#5 eksperimentas: minučių skaičiavimas
#6 eksperimentas: savivaržos metodas elektorinio pašto naudojimui
#7 eksperimentas: dienos užbaigtumo jausmo kūrimas
Eksperimentų įgyvendinimas: ką svarbu žinoti?
Eksperimentų istorijos: kai gauni daugiau, nei tikėjaisi
Kokią istoriją pasakosite po 30-ties dienų?
Emocinė branda, arba kitaip, emocinis intelektas dažniausiai būna girdėta sąvoka ir kartais net apipinta mistikos elementais – teigiama, kad jis svarbiau net už tiesiog žmogaus intelektą (IQ) ir jei esame išsiugdę aukštą emocinę brandą, tai būsime visur ir visada sėkmingi.
Trukmė: 1 val. 20 min.

Pagrindinės programos dalys:
#1 Kas yra emocinė branda (emocinis intelektas)?
#2 Kodėl ji dažnai laikoma svarbesne už IQ?
#3 Mitai ir perdėti lūkesčiai apie emocinį intelektą
#4 Ką iš tiesų reiškia aukšta emocinė branda?
Tiesą sakant tai ne visai tiesa, nes kaip ir dirbtinio intelekto atveju – geriausias variantas gaunamas, kai jungiame žmogaus protą su sunaviguotais jausmais, arba atvirkščiai žmogaus intelektas leidžia suvokti jausmų prasmę, paskirtį ir naviguoti juos mums palankesne linkme taip, kad bent jau keturiose mūsų gyvenimo srityse situacija pagerėtų. Kokiose? Apie viską – e.mokymuose

Tai antroji paskaita adaptyvios lyderystės temoje. Joje trumpai prisiminę adaptyvios lyderystės esmę, žengsime toliau į vieną iš septynių praktikos grupių – „Dėti adaptyvų iššūkį į centrą“. Šiame įraše pradedame tyrinėti atsakymus į klausimą „ką gi daryti imantis lyderystės darbo?“. Taigi aptarsime pagrindinius veiksmus, siekiant įžiūrėti ir aktualizuoti adaptyvų iššūkį bendruomenėje.
Trukmė: 30 min.
Pagrindinės programos dalys:
#1 Adaptyvios lyderystės esmės priminimas
#2 Septynios praktikos grupės: „Dėti adaptyvų iššūkį į centrą“
#3 Ką daryti imantis lyderystės darbo?
#4 Pagrindiniai veiksmai, padedantys įžiūrėti ir aktualizuoti adaptyvų iššūkį bendruomenėje
Įpročio keitimas yra nesudėtingas, bet nelengvas procesas. Geriau suprasdami įprotį kaip reiškinį, kiekvienas galime pasirinkti asmeniškai veiksmingiausias įpročių keitimo taktikas.
Vien tik didesnis žinojimas nepakeičia elgesio, o nesikeičiant elgesiui – neadekvatu tikėtis kitokių rezultatų.
Trukmė: 62 min.

Pagrindinės programos dalys:
#1 Kodėl įpročiai svarbūs? Kaip įpročių kūrimas gali padėti „nuveikti daugiau su mažiau“ ar pasirūpinti svarbiais kasdienybės elementais be didelių savikontrolės mechanizmo pastangų?
#2 Įpročių rūšys: kaip formuojasi įpročiai? Kodėl įpročių keitimas yra nesudėtingas, bet nelengvas procesas.
#3 Įpročių schema: kaip formuojasi įpročiai? Įpročių keitimo taktikos: kaip nesudėtingai galime keisti įpročius?
#4 Įpročių keitimo taktikų pavyzdžiai.
#5 Įpročiai, kuriuos labiausiai verta formuoti, siekiant subalansuoto gyvenimo.
#6 Rutinos ir ritualai: kuo tai skiriasi (ar ne) nuo įpročių ir kaip tai puoselėti?

Šiame kurse aptariami įrankiai, technikos ir praktiniai patarimai, paremti gerosiomis grįžtamojo ryšio praktikomis sėkmingose komandose bei tyrimais Lietuvoje ir pasaulyje. Jie padeda geriau suprasti grįžtamojo ryšio naudą ir vertę, aiškiau ir tiksliau įvardyti tiek teigiamą, tiek neigiamą – momentinį ir reguliarų – grįžtamąjį ryšį, kantriau išklausyti ir geriau suprasti pašnekovą, tvirčiau valdyti savo reakcijas, formuluoti mąstymą skatinančius, be išankstinių prielaidų teikiamus klausimus, ir kurti komandoje grįžtamojo ryšio kultūrą, skatinant jo teikimą tarpusavyje.
Trukmė: 1 val. 30 min.
Kurso praktinės užduotys padeda įtvirtinti įgytas žinias ir auginti svarbiausius įgūdžius, o papildomos nuorodos ir rekomenduojami skaitiniai suteikia galimybę dar labiau plėsti ir gilinti supratimą apie grįžtamąjį ryšį.
Pagrindinės programos dalys:
#1 Kas yra grįžtamasis ryšys? Kada ir kodėl verta teikti grįžtamąjį ryšį? Momentinis –neformalus ir reguliarus grįžtamasis ryšys bei jų tikslai.
#2 Kodėl „sumuštinio principas“ neveikia? Momentinio –neformalaus grįžtamojo ryšio vertė.
#3Koks grįžtamasis ryšys padeda gerinti rezultatus? SMART grįžtamojo ryšio teikimo principai. Susitarimų pamatuojamumo svarba.
#4 Kaip suformuluoti teigiamą grįžtamąjį ryšį? Adaptuota SBI technika. Kodėl verta girti dažniau?

Efektyvus planavimo ir užduočių organizavimo būdas leis gerokai „laisviau“ jaustis savo dienose ir patirti mažiau neigiamų būsenų, kylančių dėl didelio ir intensyvaus užduočių srauto. Sklandesnis ir efektyvesnis užduočių organizavimas ir tai lydintis produktyvesnis veikimas leidžia pasiekti daugiau vidinės ramybės, mažiau nerimo ir streso būsenų.
Trukmė: 2 val. 5 min.
Pagrindinės programos dalys:
#1 Pagrindiniai užduočių planavimo ir vykdymo iššūkiai;
#2 dažnos klaidos naudojant kalendorių bei to-do tipo sąrašus, post-it užrašų principą, el. paštą kaip organizavimo įrankį ir priminimų funkcijas;
#3 praktinis užduočių srauto organizavimo (planavimo) metodas;
#4 kaip visa tai naudoti techniškai;
#5 efektyvus elektroninio pašto naudojimo protokolas.

Adaptyvios lyderystės samprata dėstoma Harvard‘o Kennedy mokykloje, kur reziduoja ir tebedėsto vienas iš adaptyvios lyderystės autorių R.Heifetz.
Trukmė: 1 val.
Pagrindinės programos dalys:
#1Adaptyvios lyderystės samprata
#2Kuo lyderystė skiriasi nuo vadybos?
#3Būdai veikti lyderiškai ir mokytis lyderystės
#4Modernus požiūris į lyderystę
Mokykla siekia, jog lyderystė taptų ne tik populiaria seminarų tema, bet ir profesine disciplina. Kaip ir pridera, jie temos imasi iš esmės – apibrėžia, kokias problemas gali spręsti lyderiškas veikimas, kuo skiriasi vadybininko darbas nuo lyderio darbo, kokie yra būdai veikti lyderiškai ir mokytis lyderystės. Šiame kurse, atsispyrę nuo istoriškai įsitvirtinusių požiūrių į lyderystę, pakviesime jus žengti žingsnį toliau ir į lyderystę pažvelgti kiek moderniau.
Pradėjus taikyti programoje įgytas žinias, paruošimo procesas tampa sklandesnis ir kokybiškesnis, sumažėja klaidų tiek kuriant turinį, tiek rengiant pačias prezentacijos skaidres, o pagrindinė žinutė auditorijai formuluojama aiškiau ir fokusuočiau, leidžiant ją perteikti gerokai efektyviau.
Trukmė: 1 val.

Pagrindinės programos dalys:
#1 Darbas su savimi: nuostatos ir svarbiausi principai
#2 Darbas su prezentacija: dažniausios klaidos ir kaip jų išvengti
#3 Kokybiškas duomenų pateikimas: diagramų naudojimo gairės
#4 Efektyvus darbas PowerPoint: TOP10 kombinacijų produktyvumui

Kurse aptariami individualūs pokalbiai, jų nauda ir prasmė, taip pat tai, ką – be rezultatų – verta ir kaip galima aptarti susitikus su darbuotoju. Kad procesai vyktų sklandžiai ir galėtume juose sėkmingai dalyvauti, svarbu suprasti, kodėl jie reikalingi ir žinoti, kaip juos taikyti. Šiuo kursu siekiama atsakyti į esminius klausimus: kodėl, ką ir kaip vykdyti individualius pokalbius.
Trukmė: 1 val. 25 min.
Pagrindinės programos dalys:
#1 Kodėl reikalingi reguliarūs individualūs pokalbiai?
#2 Kokias naudas jie suteikia vadovui ir darbuotojui?
#3 Ką aptarti be rezultatų?
#4 Praktiniai patarimai, kaip pradėti individualius pokalbius
#5 Kaip išvengti dažniausių klaidų?
Kurse aptariami įrankiai, technikos ir praktiniai patarimai, paremti gerosiomis susirinkimų valdymo praktikomis realiose komandose ir organizacijose. Jie padeda kurti efektyvesnius susirinkimus, mažinti perteklinių susitikimų skaičių, išvengti nekonstruktyvių diskusijų ir suvaldyti sudėtingas situacijas, aktyviau įtraukti dalyvius, greičiau keistis informacija ir lengviau rasti sprendimus grupėje, taip pat ugdyti profesionalesnio moderatoriaus įgūdžius.
Trukmė: 1 val. 20 min.

